This picture says all =D


Of course, its not today's Wednesday wisdom =p I just found it over facebook, made me laugh! So here you go, my bloggies; it happens! ;)

12 love for me ..:

Existing somehow said...

haha :D
The only option left with men in such cases :P

citymouse said...

Too funny. I may have to swipe that and show my husband.

Stopping by from SITS.

Zave said...

I wonder why she didn't change?
I feel pity for both of them!

Insomniac said...

Will it happen to you? :P

ReeBz said...

=D fuunY! i saw it on fcaebook monthS back n it really made my liPs wide into a smile =D

Blasphemous Aesthete said...

bechaara ladka.... this is all I have got to say for the guy

hahahahhahahahahhaah ROFL
Perhaps, I should add you on FB for such nifty humour updates.
Do let me know your profile name if you dont mind.

Cheers!

Nostalgic said...

@ Existing: Haha, true. Poor men who get such bitches!

--

@ citymouse: Thanks for dropping by :) I like your name =D ..

--

@ Zave: Lol, cause she's a woman =p

--

@ Insomniac: NOOO, NEVER. My O will never do this to me :) and I won't bug him for a start.

--

@ Reebs: Haha, hai naa? =D

--

@ BA: Well, i'll see to that :) I'm glad you liked it.

Crazy Diamond said...

hahahahahahahahahhaha

Aazar ali shad said...

I liked it :D Hahaha

Nostalgic said...

;)

CrazyGirl said...

LOLLL

ph_the princess said...

lol =p hahahaahaa it happens all right :P lol

Behind the curtain..

My photo
I believe that it's the ordinary that is so distinguished. I am only an amateur who sees the mundane with a twist. Goes around putting titles on self-perceived moments as life goes on by...
 

Masquerades..

“I can read women. But god damn you woman, you’re all over the place. If I could read you I’d be god” -David Flecha

Twitteraati

About

I believe that it's the ordinary that is so distinguished. I am only an amateur who sees the mundane with a twist. Goes around putting titles on self-perceived moments as life goes on by...